3 mai 2012

Crispy Strips (la cuptor)

 Daca va place mancarea fast food, dar o ocoliti pentru ca incercati sa va pastrati silueta :)) asta e solutia! Crispy strips la cuptor, in niciun caz prajite in baie de ulei. Ies foarte bune! Dar nu va asteptati sa fie la fel de delicioase ca cele de la KFC, de exemplu.. alea sunt pline de ulei, astea nu au nicio picatura! :P

Ingrediente:
- piept de pui
- fulgi de porumb (cornflakes)
- ou
- lapte
- faina
- sare, piper
- condimente (1 lingurita chilli, 1 lingurita boia dulce, 1 lingura praf usturoi, 1 lingurita oregano)

Cantitatile difera in functie de cat pui folositi. Eu am avut in jur de 300-400 de grame. Am folosit un ou, 1 cana de faina, cam 200 grame de fulgi de porumb si 2 linguri mari de lapte. In functie de cat de condimentate le vreti, puneti mai mult chilli sau altfel de mirodenii.

Mod de preparare:

E foarte simplu. Mai intai se sfarama fulgii de porumb, eu i-am pus intr-o punga si i-am "batut" cu facaletul! :)))
Se pune faina pe o farfurie, fulgii de porumb se pun pe o alta farfurie.
Oul se bate bine cu cele 2 linguri de lapte. Se adauga toate condimentele, dupa propriul gust.
Puiul se taie fasii dupa preferinte, dar nu trebuie prea mari (al meu era deja taiat).

Se pune hartie de copt intr-o tava.
Se ia cate o bucata de pui, se da prin faina, apoi se da prin compozitia cu ou, lapte si condimente, apoi prin fulgii de porumb pisati. Se aseaza in tava... si tot asa pana se termina puiul.
Eu am facut 2 feluri de crispy strips: unele ca mai sus si altele cu altfel de crusta, din tarate de ovaz (Dukan style :P).

Se dau la cuptor preincalzit la 180 de grade, aproximativ 40 de minute. Devin aurii si iti vine sa bagi capul in cuptor sa le mananci! :)) nici nu mai vorbesc de mirosul din bucatarie :| abia astepti sa le scoti si sa le savurezi! :P

Eu am facut pentru ele un sos din iaurt si usturoi.



Si cele cu tarate de ovaz, care sunt facute putin diferit... pentru dieta, na! :P
Aici oul se amesteca impreuna cu 2 linguri de iaurt degresat. Peste tarate se adauga condimentele dorite.
Puiul se da prin ou si apoi se tavaleste prin taratele condimentate. :)
Si mai simplu... si mie mi-au placut mai mult! :)) Asta pentru ca in celelalte nu am pus indeajuns de mult praf de usturoi si erau cam fade asa.. :P .. data viitoare le fac mai bune! :))

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu