15 octombrie 2012

Gogoşi Dukan

Reţeta preluată de la Edith, cu mici modificări.

Ingrediente:

- 1 ou
- 250 g brânză Lacteea 0,2%
- 4 linguri tărâţe de ovăz măcinate
- 4 linguri îndulcitor praf
- 1/4 lămâie coajă
- 1 linguriţa praf de copt
- esenţă de vanilie

Mod de preparare:

Se bate oul cu o furculiţă; se adaugă brânza şi se omogenizează.
Se adaugă tărâţele şi îndulcitorul, se amestecă.
Se presară praful de copt, lămâia şi esenţa, se amestecă bine.

Edith a folosit o tavă pentru cuptor cu forme de gogoşi, daţi click pe linkul de mai sus şi veţi vedea. Eu, în schimb, am folosit o drăcie de aparat de făcut gogoşi; asemenea unui sandwich-maker, doar ca are forme din astea cu găurică :)) ...
Am luat compoziţia, am turnat-o în aparat (cu o pungă, tăiată într-un colţ; am pus un singur strat, dar data viitoare voi pune două ca să iasă mititele mai umflate) şi am lăsat la copt cam 20 de minute, să zic. 
Am scos, am pudrat cu zahăr şi scorţişoară.
Bune de tot.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu