15 noiembrie 2012

Am nevoie de ajutorul vostru

Dragii mei, (ăştia puţini care ajungeţi pe aici din când în când)

N-am mai postat de fix o lună, deşi am stat zilnic în bucătărie şi am făcut câteva ceva bun.
O să mă apuc de postat zilele astea, să ajung la zi. :D
Până una, alta... particip la un concurs. Un super concurs. Şi, bineînţeles, am nevoie de voturile voastre.

Dacă ajung în primii 20, intru în finală. Dacă ajung în finală, am şansa să câştig o bucătărie nouă, complet echipată.
Vreţi să mă ajutaţi? Ce trebuie să faceţi? Simplu.

Click pe linkul de mai jos, logaţi-vă cu Facebook sau faceţi rapid un cont şi apasaţi pe butonul 'Mmmmmi place'. Asta dacă vă place, desigur. :P

Reţeta mea din concurs: Red Velvet Cupcakes

Click şi vot! Votul se încheie pe 23 noiembrie.
Mulţumesc tare mult! Vă pup.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu