3 mai 2012

Quesadilla

 Pentru ca tot a fost ziua mea, am zis sa fac ceva mai... deosebit :P puteau sa iasa si mai bine (lipiile astea au fost prea mari si am facut prea putin sos), dar na, asa e prima oara. Oricum, au fost buuuuuuune.
Plus ca am avut ajutor in bucatarie si nu m-am enervat asa tare la asamblare :)) daca eram singura, cum eu nu am rabdare, le luam si le aruncam pe geam. :|

Ingrediente:

- 4 lipii medii
- 400 g piept pui/pulpe de pui
- 250 g cascaval
- 3-4 rosii
- 2-3 ardei
- 1 ceapa verde
- sare, piper
- chilli, boia dulce


Mod de preparare:

Mai intai si mai intai pregatim puiul. Se taie bucatele mai micute, se condimenteaza cu sare si piper si se adauga putin ulei de masline. Se da la rece cel putin jumatate de ora.


Intre timp se face sosul. Se taie legumele marunt si se pun intr-o tigaie la calit. Se pun si condimentele peste legume si se lasa cateva minute sa se inmoaie, nu trebuie sa fie foarte gatite. (eu am pus si putin suc de rosii pentru ca nu am avut indeajuns de multe legume.. cu cat avem mai mult sos, cu atat mai bine).

Dupa ce se scoate puiul de la frigider, se pune intr-o tigaie de teflon la prajit. Nu mai e nevoie sa adaugam ulei pentru ca deja are :). Se lasa cateva minute pe fiecare parte.

Se scoate puiul din tigaie si se taie putin mai marunt. Se rade cascavalul.

Urmeaza asamblarea :P ... se ia o tigaie de teflon si se pune pe foc.
Se adauga o picatura de ulei cand aceasta se incinge si se pune in tigaie o lipie.
Se lasa putin pe fiecare parte, apoi se adauga cascaval, sosul de rosii facut mai devreme, bucatele de pui taiate marunt, apoi iar cascaval.
Se adauga o alta lipie peste, se preseaza cu palmele bine si toata nebunia asta se intoarce pentru a se topi si cascavalul de deasupra. Se mai lasa aproximativ un minut si.... gata!
Lipiile vor deveni crocante, iar cascavalul se va topi.
Sa nu luati lipii mari, eu asa am luat pentru ca altfel nu am gasit si nu prea am avut cu ce sa le umplu! :)) si oricum, sunt preaaaa mari. Alea medii ar fi fost perfecte.. asta e, data viitoare. :P

Asa... iar delicioseniile astea se servesc cu sos de iaurt si usturoi, noi asa am facut. Sau cu guacamole, maioneza, ce vrea fiecare. ;)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu