5 septembrie 2012

Oreo Cake-Pops / Prăjitură pe băţ


În caz că vă întrebaţi ce naiba sunt alea CAKE POPS, iată răspunsul... prăjitură pe băţ.
Aceste minunăţii,-bombe calorice mai exact- delicioşenii pe băţ au fost inventate de unica şi inegalabila Bakerella! :D
Există mii de variante de cake pops pentru că pur şi simplu poţi să pui orice prajitură pe băţ :)) m-am limitat la ceva simplu şi rapid de data asta, însă promit că veţi vedea multe alte variante de Cake Pops aici la mine.
Şi vă jur, sunt absolut minunate... orgasmice e puţin spus. Chiar sunt nişte prăjiturele decadente... îţi îndeplinesc şi cea mai perversă dorinţă dulce, I swear! :))


Ingrediente:

- 18 biscuiţi Oreo
- 120 g cremă de brânză (eu am folosit Philadelphia)
- 250- 300 g ciocolată cu lapte (vă sfătuiesc să folosiţi Milka sau orice altă ciocolată de calitate, pentru un rezultat cât mai delicios... puteţi folosi şi ciocolată amăruie, dacă vă place)

Mod de preparare:

Simplu de tot. Mai întâi se sfărâmă biscuiţii. Cum eu nu am robot de bucătărie care să facă treaba pentru mine, am pus biscuiţeii într-o pungă mai groasă care se închide, am înfăşurat-o într-un prosop şi i-am "bătut" cu ustensila minunată cu care se prepară şniţele (ciocanul de frăgezit carnea) :))))
Odată pisaţi biscuiţii, se adaugă brânza şi se omogenizează.
Din această compoziţie se formează biluţe, nu prea mari, cam cât o nucă medie...

În caz că nu ştiţi ce să folosiţi pe postde beţe.. deşi există şi beţe speciale pentru astefel de chestii,pe la noi nu prea se găsesc, aşa că am folosit beţe din bambus pentru frigărui, tăiate pe jumătate.
Mai departe, se topeşte puţină ciocolată, cam 50 g. De ce? Simplu...
Nu înfigeţi bilele formate mai sus DIRECT pe băţ pentru că în momentul în care le veţi introduce la final în ciocolata topită, se vor desprinde. Aşa că!!!! FOARTE IMPORTANT! luaţi pe rând fiecare băţ şi introduceţi unul din capete în ciocolată topită, după care înfigeţi şi bila de prăjitură. Asezaţi pe tavă şi continuaţi până terminaţi toată compoziţia. După aceea, daţi tava la conge;lator, aprox. 30 de minute, pentru ca ciocolata să se întărească şi să se prindă bine de beţişoare.

După cele 30 de minute, scoateţi tava, topiţi restul de ciocolată.
Lasaţi putin ciocolata să se răcească, nu mult, câteva minute.
Apoi, luaţi pe rând fiecare prăjitură pe băţ şi cufundaţi în ciocolată. ATENŢIE! nu amestecaţi cu beţisorul prin ciocolată, riscati să se depsrindă prăjiturica. Cufundaţi băţul atât cât este necesar să se acopere bila uniform cu ciocolată. E foarte uşor... puteţi să învârtiţi puţin pe loc, dar dacă vedeţi că e pericol de desprindere, renunţaţi imediat.
După ce terminaţi pasul acesta, înfigeţi beţele într-o bucată de polistiren şi lăsaţi să se usuce.
Se păstrează la rece, pe căldurile astea!

Sunt MI NU NA TEEEEEEE! Asta e cea mai simplă variantă de cake pops, care nu necesită nici coacerea aluatului, nici nimic. Rapid şi delicios, perfecte pentru o petrecere de copii, şi nu numai,nu? :P


P.S. în poza de mai sus se văd şi cele făcute din brânză dulce de vacă şi cocos, voi pune reţeta pentru ele în curând. Foarte bune şi ele, chiar şi neacoperite în ciocolată.. şi cu siguranţă mai necalorioase! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu