8 august 2012

Ouă coapte pe pat de legume

Ingrediente:

- 2 ouă
- 4 roşii
- 1 ardei roşu/capia
- 50 g telemea de vaci/feta/caşcaval/mozzarella
- sare,piper,boia,busuioc etc.


Mod de preparare:

Se toacă marunt ardeiul. Roşiile se curăţă de coajă şi se taie cubuleţe.
Legumele se pun la fiert în puţină apă, aproximativ 15 minute (puteţi să le căliţi în ulei câteva minute). Se condimentează după preferiţe. Eu am pus sare, boia iute şi busuioc.
Legumele se toarnă într-un vas termorezistent.
Se fac 2 adâncituri micuţe şi sparg ouăle în interiorul lor.
Se presară brânză sau caşcaval, ce doriţi. Puteţi chiar să nu mai puneţi nimic.
Se presară şi puţin busuioc uscat şi încă puţină sare.
Se dă la cuptor aprox. 15 minute, până se coc ouăle. Dacă vreţi ca ouăle să aibă interiorul moale, lăsaţi-le mai puţin, max 10 minute.


Sunt delicioaseeee, eu am pus vreo 2 linguriţe de boia iute şi au ieşit puţin picante. Puteţi să adăugaţi ardei iute, dacă sunteţi fan al chestiilor picante. puteţi să măriţi cantitatea de brânză/caşcaval.. eu am vrut să fie totul mai light :P


Mic dejunul campionilor! :)))) Cred că sunt şi mai bune cu o felie de pâine prăjită sau câţiva biscuiţi wasa.
Oricum, poftă bună! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu