7 august 2012

Paste cu roşii, bacon şi mozzarella (la cuptor)


Ingrediente:

- 400 g paste
- 1 ceapă
- 1 ardei roşu/capia
- 4-5 roşii mari / SAU 1 conserva de roşii în suc propriu + 5 linguri sos roşii/bulion + 125 ml apă
- 1 morcov (eu nu am pus)
- 300 g bacon/kaiser
- 150 g caşcaval
- 200 g mozzarella
- sare, piper, busuioc
- 2 căţei usturoi (opţional, eu nu am pus)

Mod de preparare:

Pastele se fierb timp de 10 minute, se pun la scurs, stropite cu putina apa rece.
Se taie bacon-ul mărunt şi se căleşte în puţin ulei timp de câteva minute.
În altă tigaie mai adâncă, se căleşte ceapa împreună cu ardeiul timp de 2-3 minute.
Se adaugă apoi bacon-ul şi se mai lasă câteva minute să se întrepătrundă aromele.



Se adaugă roşiile tăiate cuburi şi curăţate de coajă. Eu am avut rosii de grădină de la ţară, care au foarte multă apă în ele, fiind IMENSE :)) de-aia nu am mai avut nevoie nici de apă, nici de bulion, de nimic.
Se lasă pe foc până scade apa, se amesteca din când în când.
Spre sfârşit se adaugă sare, piper, busuioc etc.
Peste sosul ăsta de roşii şi bacon, se adaugă pastele fierte.
Se amesteca bine, bine, bine... iar toata nebunia asta se pune într-un vas termorezistent. Se aşează frumos, se rade caşcaval pe deasuprea şi se orneaza şi cu feliuţe de mozzarella, dacă vreţi; eu am vrut! :P

Vasul se baga la cuptorul incins la 180 de grade, timp de 20 de minute. Cât să se formeze o crustă frumoasă din caşcaval topit si mozzarella şi pastele să se lipeasca între ele, formându-se o budincă. Aş fi bagat şi eu la cuptor, dar mi s-a stricat aragazul pe parcurs :)) long story. Aşa că pastele mele au rămas fară crustă şi cam răsfirate, dar dleicioase! :P



Poftă bună! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu