17 iunie 2012

Biscuiti cu gust de pizza (de post)






Ingrediente:


- 200g faina,
- 100g pesmet
- 1 lingura pasta tomate
- 2 linguri Ketchup picant
- 100g apa minerala,
- 3 linguri ulei
- 1 lingurita oregano
- un praf de bicarbonat
- sare, piper

Mod de preparare:

Se amesteca intr-un castronas apa minerala, pasta de tomate, ketchup-ul, oregano, sarea si piperul.
Separat, se amesteca faina, pesmetul si bicarbonatul.
Se adauga amestecul lichid peste cel solid si se framanta bine. Daca aluatul e prea moale, mai adaugati faina; si invers, daca aluatul e prea tare, adaugati apa. Compozitia trebuie sa fie indeajuns de moale pentru ca aluatul sa poata fi intins.
Dupa ce am obtinut o compozitie potrivita, bagam la frigider 30 de minute.

 Cand se scoate de la frigider, aluatul se intinde bine (ei ar trebui sa fie de cativa mm grosime; eu i-am afcut putin mai grosuti) ... si se taie cu un cutit sau cu forme de biscuiti; apoi se aseaza in tava.

Cuptorul trebuie preincalzit la 180 de grade, iar biscuitii trebuie lasati cam 15-20-25 de minute... in functie de cat de crocanti ii doriti, dar mai ales in functie de cuptorul fiecaruia.


 Foarte buni. Mie nu mi-au iesit crocanti pentru ca i-am taiat mai gros, au iesit moi si buni. Puteam sa pun totusi mai multa sare! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu