17 iunie 2012

Pulpe de pui cu rozmarin (in punga magica)

Ingrediente:
- 12 pulpe de pui mai micute
- 3 linguri mirodenia de la Fuchs
- 1 lingura rozmarin
- piper

Mod de preprare:

Se spala pulpele, se scoate pielea, optional.
Eu le-am fiert inainte de a le baga in punga, la cuptor. Asa fac in general cu orice carne de pui care mai are doar cateva zile pana la expirare.
Am amestecat intr-o farfurie toate condimentele.
Am pus pulpele intr-o punga magica, am adaugat condimentele, am sigilat punga, am scurturat-o bine :P sa se aseze frumos condimentele peste tot.
Am dat carnea la cuptor aproximativ 30-40 de minute, cat sa se rumeneasca putin, pulpele fiind deja fierte inainte. Oricum, carnea de pui se gateste foarte repede, mai ales pieptul.



Incredibil de bune si fragede. Rozmarinul ala e DIVIN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu