1 iunie 2012

Ruladă din cartofi cu ouă şi verdeţuri


Ingrediente:

- 5 cartofi mari
- 5 ouă
- 5 linguri cu vârf de făină (am pus mai puţină şi rulada a ieşit cam moale)
- 100 g telemea (eu am folosit caşcaval , dar e de preferat telemeaua pentru că e mai consistentă)
- 150 g unt
- 2 morcovi
- 1 legătură ceapă verde
- 1 legătură usturoi verde
- 1 legătură mărar
- 4 linguri de ulei
- sare

Mod de preparare:

Se curăţă cartofii şi morcovii, se taie cuburi şi se pun la fiert.
Se fierb 3 ouă.
Din cartofii fierţi se face piure, peste care se adaugă untul. Se lasă la răcit.
Celelalte două ouă rămase crude se bat bine şi se adugă peste piureul răcit. Tot peste acesta se adaugă făina, verdeţurile şi morcovul taiate mărunt, telemeaua rasă. Se amestecă bine. Se poate adăuga sare, piper, dacă este nevoie.
Se unge o tavă de chec cu puţin ulei (eu am pus hârtie de copt) în care se aşează jumătate din compoziţia obţinută mai sus. Se aşează cele 3 ouă fierte peste, iar apoi se toarnă restul de piure. (eu am ras putin caşcaval deasupra)
Tava se dă la cuptor până se rumeneşte uniform.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu