17 iunie 2012

Ciorba de legume cu piept de pui





Ingrediente:
- 1/2 telina mai mare sau o telina mai mica
- 2 morcovi maricei
- 1/3 varza medie
- 1 ceapa
- 1 bucata piept de pui
- 1 cubulet concentrat de supa de pui
- sare, piper
- zeama de la 1 lamaie
- 2 L apa
- patrunjel (optional, eu nu am pus, nu prea suport verdeata in ciorbe/supe)


Mod de preparare:

Pieptul se spala bine si se taie cubulete micute. Eu l-am fiert separat in apa cu putina sare.
Se curata legumele bine si se taie cubulete telina si morcovul, iar ceapa si varza fasii de marime potrivita.
In cei 2 L de apa se pun la fiert cu putina sare, telina si morcovul. Se lasa aprox. 20 de minute, apoi se adauga varza si ceapa.
Se lasa pe foc pana se inmoaie toate legumele... nu as stii sa va zic exact cat; faceam mai multe lucruri in acelasi timp si nu m-am uitat la ceas, dar daca gustati din cand in cand va veti da seama cand sunt fierte.
In momentul in care s-au fiert legumele, se adauga cubul concentrat de supa, sare, piper si ce alte condimente mai doriti.
Se adauga si cubuletele de pui, se mai lasa pe foc vreo 10 minute.
La sfarsit, se stinge focul si se aduga zeama de lamaie.

Foarte mult mi-a palcut, desi e o retete de regim. E acrisoara, iar telina imi place la nebunie. Mai ales ca ciorbita a iesit picanta, exact cum imi place mie!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu