17 iunie 2012

Twix & Caramel Cupcakes





Ingrediente:

- 2 ciocolati Twix (adica 4 batoane - eu am folosit mari, dar se pot folosi si din acelea mici)
- 250 g faina
- 125 g zahar
- 1 ou
- 1 pliculet praf de copt
- 80 ml ulei
- 350 g iaurt

Mod de preparare:

Se amesteca cu ajutorul unui mixer zahar, ulei, ou si iaurt.
Se adauga faina si praful de copt. Nu amestecati prea mult, pentru ca muffinsurile sa iasa moi si pufoase.

Se taie 2 batoane de Twix bucatele mici, se adauga peste compozitie. Miscati-va repede, pentru a nu se micsora efectul prafului de copt si nu amestecati mult!
Compozitia obtinuta se aseaza in forme de muffins, tapetate cu hartiute speciale, sau direct pe o tava, in hartiute de muffins.
Tava se da la cuptor preincalzit la 180 de grade, timp de 20 de minute.



 Pentru topping, am folosit un plic de crema cu caramel de la doctor Oetcker, pe care l-am facut dupa instructiuni. Adica am folosit plicul cu praful de caramel, 250 de ml lapte si 3 linnguri mari de zahar.
Pe deasupra cupcakes-urilor am adaugat si putina ciocolata Twix, taiata ba mai marunt, ba mai mare.
Sunt delicioase! :) Asa mi s-a spus, nu am gustat din ele, din pacate. :P



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu