5 aprilie 2012

Ficăţei de pui cu sos de iaurt, usturoi şi busuioc

Când am descoperit prima oară combinaţia de iaurt, usturoi şi busuioc... mâncam cu orice fel de mâncare! :)) Dar m-am liniştit. Reţeta asta e perfectă pentru o dietă, de exemplu cea Dukan :)


Ingrediente: 

- 5 ficăţei de pui
- 1 ou
- sare
- apă
- sosul se face ca aici: Sos din iuart, usturoi si busuioc

Mod de preparare:

Se spală bine ficăţeii de pui şi se pun la fiert. (se pot face şi în cuptor sau pe grătar, dar la fiert merge mai repede treaba şi nici nu trebuie sa spăl ditamai grătarul dupa aia :))) Se pune apă cu sare la fiert, iar când dă în clocot, se adaugă ficăţeii şi se lasă cam 10 minute.

Se scot pe o farfurie, se presară sos.
Se face şi un ou. Îl puteţi prăji, fierbe sau puteţi face cum am făcut eu: am pus la fiert apă cu sare, iar când a dat în clocot am spart un ou şi i-am dat drumul în vas. L-am lăsat câteva minute.

Cine zicea că e greu să fii la dietă? :)) Delicios!
Pofta bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu