5 aprilie 2012

Pulpe de pui umplute

Ingrediente:

- 6 pulpe de pui dezosate
- 6 felii de kaiser
- 100 g masline
- 2 linguriţe busuioc
- 1/4 cană vin
- 1/4 cană apă
- sare, piper
- ulei

Mod de preparare:

Se spală pulpele de pui, se sărează şi piperează şi se adaugă şi busuiocul. Se întind pe un fund de bucătărie şi se presară pe fiecare dintre ele fâşii de kaiser şi felii de măsline. Se împăturesc apoi ca o carte şi se aşează în tavă/vas de yena în care se stropeşte în prealabil puţin ulei.
Odată aşezate în tavă, se adaugă vinul şi apoi apa.
Se dau la cuptor 30-40 minute la foc medie (180-200 grade), în funcţie de cât de crocante le vreţi.
Eu le-am cam uitat în cuptor si s-au cam uscat :( plus că s-au colorat în rosu de la vin, aşa că mai bine puneţi vin alb, eu nu am avut decât roşu la momentul respectiv :D

Le-am servit cu salată de varză acră şi puţin sos de iaurt, usturoi şi busuioc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu