5 aprilie 2012

Frigărui de pui în sos de iaurt şi curry


Ingrediente:

Cantitatea ingredientelor diferă în funcţie de cât de mult mănâncă fiecare :)) eu am făcut pentru 4 persoane, dar mi-au ieşit oricum mai mult decât am putut noi mânca. :|

- 1 piept de pui (eu am avut unul cam măricel)
- 1 iaurt simplu mare
- 2 linguriţe praf de usturoi (sau vreo 3-4 căţei de usturoi)
- 2,3 linguriţe de curry (depinde câtă carne aveţi)
- puţin piper şi puţină sare
- legume: 1 ceapă, 2 ardei capia roşii (se pot pune şi roşii)
- beţe de frigărui

Mod de preparare:

Carnea de pui se spală bine şi se taie cubuleţe, nici prea mici, dar nici prea mari.
Se prepară sosul în care se va lăsa carnea la marinat cel putin 2 ore, astfel: se amestecă iaurtul su praful de usturoi şi praful de curry, se pune şi putină sare şi putin piper.
Cuburile de piept de pui se scufundă în acest sos, se acoperă vasul cu o folie şi se baga la frigider. Eu le-am lasat în jur de 3 ore. (cu cât stă mai mult, cu atât carnea de mai fragedă)
Se taie legumele tot cuburi, mai mari, mai mici, cum nimerim.
Se scoate carnea de la frigider şi începem să aşezăm ingredientele pe beţe. (durează ceva :)) şi carnea aluuuunecă printre degete pentru că e plină de sos delicios, dar am reuşit! :D)
Se pune o felie de ceapă, una de ardei, carne, iar ceapă, carne, ardei, carne, carne, ceapă, ardei :)) şi aşa până dăm gata toate ingredientele. Aveţi grijă să lăsaţi spaţiu de manevrare pe beţe, nu încărcaţi prea rău frigăruia.
Se pun pe grătarul încins sau într-o tigaie de teflon mai mare, fără ulei şi se lasă câteva minute pe fiecare parte. Puiul se va face foarte repede, mai ales că este marinat.

Noi am servit minunatele frigărui cu ciuperci umplute cu bacon. Voi pune reţeta imediat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu