26 aprilie 2012

Pizza fără blat (budincă din ouă şi caşcaval)

DELICIOASĂĂĂĂĂĂ! :P

Ingrediente:
- 4 ouă
- 4 linguri de făină
- 2 linguri ulei
- 4-5 cârnăciori (sau şuncă presată/bacon/kaiser .. în funcţie de preferinţe)
- 150 - 200 g caşcaval
- 1 ardei roşu
- măsline (eu nu am pus pentru că nu am avut)
- 1 ardei iute (opţional, eu nu am pus) sau 1 linguriţă chilli (daca o doriţi picantă)
- sare, piper
- busuioc
- 2 linguri ketchup



Mod de preparare:
Se bat bine ouăle, se adaugă făina şi uleiul.
Se amestecă bine, după care se adaugă: ardeiul tocat mărunt, caşcaval ras (se mai pastrează puţin pentru a se presăra pe deasupra), cârnăciorii tăiaţi felii (eu i-am călit înainte în puţin ulei), sare, piper, busuiocul şi ketchupul.

Se amaestecă bine şi se aşează într-o tavă/formă unsă cu ulei şi presărată cu făină.
Se ţine la cuptor aproximativ 30 de minute.
Se scoate după 20 de minute şi se mai presară şi restul de caşcaval, şi se ornează (daca aveţi chef, cu măsline, verdeaţă, ardei.. eu am pus câteva frunzişoare de leurdă); după care se mai bagă încă 10 minute la cuptor.


Foarte bună! :) Puteţi să folosiţi ce umplutură doriţi, orice fel de combinaţie. :P




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu