6 aprilie 2012

Fursecuri cu stafide/alune şi ciocolată

Se pot înlocui stafidele cu alune, eu nu am avut. :P Sau se pot pune şi stafide şi alune şi ciocolată. Cum doreşte fiecare.
Mie mi-a dat bătăi de cap cuptorul, azi mai mult ca oricând. Mi-e dor de cuptorul electric :(


Ingrediente:

- 300 g făină
- 125 g unt
- 125 g zahăr
- 2 ouă
- 50 g stafide
- 50-100 g ciocolată
- o linguriţă praf de copt
- 1 pliculeţ zahăr vanilat

Mod de preparare:

Se topeşte unul la microunde.
Se adaugă peste zahăr şi se amestecă până se topeşte.
Se adaugă ouăle şi se amestecă repede.
Se pun praful de copt şi zahărul vanilat peste făină, iar aceasta se presară în ploaie în castron, amestecându-se continuu.
Se adaugă stafidele şi ciocolata tăiată mărunt. Se omogenizează şi se bagă la frigider cam jumătate de oră.

Se scoate aluatul de la frigider, se tapetează o tavă cu hârtie de copt şi se aşează în tavă cu o lingură, se fac muşuroaie cam de mărimea unei nuci, dacă vreţi şi mai mari, dar aveti grijă că oricum vor mai creşte puţin.
Se baga la cuptor încins la 180 de grade, timp de 20 minute.



Mie cuptorul meu scump de aici de acasă ba mi le-a ars, ba nu le-a copt bine, skujjgthlskg!! Dar până la urma am reuşit să salvez câteva! :P

2 comentarii: