6 aprilie 2012

Muşchi de porc şi cartofi la cuptor

Avea cineva din familie poftă de friptură de porc, aşa că am făcut-o cum am nimerit şi pare-mi-se nu am nimerit prea bine că am uscat-o puţin, da puţin de tot! :P Tot s-a mâncat pe nerăsuflate.



Ingrediente:

- 3 cartofi
- 3 bucăţi mari de muşchi de porc
- 1 pahar mare cu vin
- 1/2 pahar cu apă
- sare, piper, cimbru

Mod de preparare:

Pentru că nu am vrut să mă complic, dar nici să prăjesc carnea în ulei sau unt, am decis să o fac la cuptor.
Am spălat carnea, am bătut-o bine să se subţieze puţin şi să se frăgezească, am sărat-o şi piperat-o, am adăugat şi puţin cimbru iar apoi am pus-o într-un vas de yena pe un pat de cartofi.
Am adăugat paharul de vin amestecat cu apă şi am bagat la cuptor.
Sincer, nici nu mai ştiu cât am lasat-o acolo, la un moment dat am şi uitat de ea, dar am scos-o când mi s-a părut mie că e făcută şi când cartofii se înmuiaseră :)) să zic vreo 40 de minute la foc mai mediu aşa.
În timp ce friptura se făcea în cuptor, eu am decongelat un mix de legume şi l-am călit în puţin unt.

Foarte bun! :) Cel puţin aşa m-au lăudat cei de-au mâncat din el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu