6 aprilie 2012

Hamburger


Mie mi-au ieşit cam mulţi pentru că am folosit cam 400 g de carne tocată. Puteţi folosi mai puţină, în funcţie de câţi vreţi să faceţi.

Ingrediente:

- carne tocată de vită sau de pui
- 1 ceapă
- 1 căpăţână mică usturoi
- 2,3 ouă (se pot folosi doar albuşurile, sau un gălbenuş şi restul albuşuri)
- sare, piper

- chifle
- salată verde
- castraveciori muraţi
- maioneză
- ketchup
- roşii
- ceapă


Mod de preparare:

Carnea tocată se amestecă împreună cu ceapa tocată mărunt, usturoiul tăiat feliuţe subţiri şi ouăle. Se adaugă sare şi piper şi se bagă la frigider pentru minim o oră.
Se scoate apoi de la frigider şi se formează bile din carne, ca la chiftele, dar mai mari puţin, care apoi se aplatizează şi se pun într-o tigaie de teflon încinsă, fără ulei.
Se lasă câteva minute pe ambele părţi, până când carnea îşi schimbă culoarea.

Când carnea e gata, se orneză chiflele după bunul plac :P Eu am pus pe 2 dintre ele castraveciori muraţi tăiaţi felii, o chiftea, puţină ceapă şi ketchup.
Pe alte două am pus tot castraveciori muraţi la bază, chifteaua, fâşii de salată verde, o felie de roşie şi puţină maioneză.
Modul în care îl construiţi depinde de preferinţele fiecăruia :)

Foarte buni, chiar şi simpli, fără pâine şi alte minunăţii, cu o salată lângă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu