6 aprilie 2012

Inimioare cu dulceaţă de căpşuni

Am plecat în cap cu ideea că vreau să fac o ruladă şi până la urmă am ajuns să fac cu totul altceva! :))
Prin urmare, aluatul pe care am întins dulceaţa este cel de la rulada cu căpsuni pe care o făcusem cu câteva zile înainte.
Iată: ruladă cu dulceaţă de căpşuni
Se ia deci aluatul de ruladă din care se decupează inimioare şi se ung cu dulceaţă de căpşuni, preferata mea! :P


Postez şi aici ingredientele şi modul de preparare pentru foaia de ruladă:

Ingrediente:

- 3 ouă
- 100 g zahăr
- 1 lingură de amidon
- 1 pluculeţ zahăr vanilat
- 1 praf de sare
- 1 linguriţă praf de copt
- 5 linguri apă fierbinte
- dulceaţă de capşuni/fructe de pădure/gutui/prune/mure... ce fel doooriţi şi cât doriţi, desigur.

Mod de preparare:

Pentru început se separă ouăle. Albuşurile se bat spumă cu praful se sare şi se adaugă şi zahăul treptat.
Când se formează o spumă albă şi densă, ca pentru bezele, se adaugă apa fierbinte şi se amestecă uşor cu o lingură de lemn. Se adăugă apoi gălbenuşurile  pe rând şi se amestecă pentru a se omogeniza.
Se pune praful de copt peste amidon, se amestecă şi apoi se varsă peste compoziţia de ouă.
Se aşează hârtie de copt în tavă şi se dă la cuptor, la 180 grade, timp de 15 minute.
De data asta am pus compoziţia într-o tavă mai mică şi mi-a ieşit puţin mai gros decât ar ieşi la o ruladă.
Se scoate din cuptor şi se aşează pe masă pe un prosop umed. Se scoate hârtia de copt şi se decupează forme de inimioare sau orice doriţi.
Se ung cu gem şi dacă doriţi, le puteţi suprapune şi forma din ele biscuiţi moi şi pufoşi cu dulceaţă! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu